Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Η ΑΓΑΠΗ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΑΝ ΑΓΑΠΗ

-Ιησού ;

-Εγώ είμαι.

-Ευλογημένος ο Κύριος.

-Σε αγαπώ, κόρη Μου, γι' αυτή την πίστη που Μου δίνεις. Μην ανησυχείς, στηρίξου επάνω Μου και άκουσε την Καρδιά Μου, αυτή την Καρδιά που σας γυρεύει όλους και σας αγαπά, και που πολλοί, ωστόσο, την καταδικάζουν. Κόρη, να προσεύχεσαι συχνά σε Μένα να σου δίνω τη Δύναμή Μου, θα σου δίνω πάντα τη Δύναμή Μου. Προσευχήσου μαζί Μου αυτή την προσευχή. Μια προσευχή για την Επιστροφή Μου:


"Έλα, Κύριε! Γύρισε σε μας, άκουσε τις θλιμμένες μας φωνές μέσ' από αυτή την ερημιά, νιώσε τη δίψα μας και λυπήσου μας. Γύρισε σε μας, έλα και σβήσε κάθε κακία, αντικατάστησέ την με την Αγάπη. Αμήν."


Και σ' αυτή την προσευχή θα Με ακούσετε να σας απαντώ, ότι Εγώ, που είμαι η Αγάπη, θα επιστρέψω σαν Αγάπη. Υπομονή, αγαπημένοι Μου, λίγο καιρό ακόμη και θα επιστρέψω σε σας. Να επαγρυπνείτε και να είστε σ' επιφυλακή, γιατί η Επιστροφή Μου θα 'ναι αιφνίδια. Nα είστε, λοιπόν, προετοιμασμένοι. Μετανοήστε, ατενίστε Με, τον Κύριό σας, με μια καθαρή καρδιά και δεν θα σας φοβήσουν οι σκιές πάνω στη γη, ούτε θα σας τρομάξει η ώρα του σκότους. Δεν θα νιώσετε ούτε απελπισία, ούτε αγωνία σ' αυτή την ώρα της θανάσιμης σιωπής.

Ακούστε Με, λοιπόν, ακούστε τα Λόγια Μου και θα είναι για σας μια παρηγοριά, όταν αυτή η ώρα του σκότους έρθει πάνω σε ολόκληρη τη Δημιουργία Μου. Σας διαβεβαιώνω, ότι αυτή η ώρα δεν είναι τώρα μακριά σας. Εγώ, που είμαι η Αγάπη, θα ελκύσω κοντά Μου όλους αυτούς που Με αγαπούν και θα ελαττώσω το φόβο τους. Θα τους καλύψω με την Αγάπη Μου, θα τους παρηγορήσω με την Καρδιά Μου και θα βρουν το καταφύγιό τους σε Μένα. Aλλοίμονο! Γι' αυτούς που δεν είναι έτοιμοι και που ποτέ τους δεν Με αγάπησαν! Θα πεθάνουν από την ίδια τους την κακία και θα κείτονται στο χώμα, πνιγμένοι από το βάρος των αμαρτιών τους! Γιατί βεβήλωσαν το Άγιο Όνομά Μου με τη βοήθεια του δεύτερου δράκοντα, του δράκοντα που φορεί τους μαύρους μανδύες, του δράκοντα που αντιμάχεται το Φως. Ω, Δημιουργία, με ασύνετο πνεύμα 1! Πόσο σε λυπάμαι! Χάρισέ Μου μια ματιά κι Εγώ θα σ' ελευθερώσω.

Από τη μέρα της γέννησής σου, σε γνώριζα άθεη. Ωστόσο, είμαι πρόθυμος να συγχωρήσω και να συζητήσω μαζί σου. O ομφάλιος λώρος σου είναι ακόμη δεμένος με Μένα. Αν Μου πεις ότι πλανήθηκες και ότι θα πάψεις ν' αμαρτάνεις, αν Μου το πεις και μόνο, Εγώ, που είμαι η Αγάπη, θα σε σώσω, παιδί Μου. Η Συγγνώμη Μου είναι εκ των προτέρων εξασφαλισμένη, μη Με προκαλείς άλλο. Γύρισε σε Μένα και θα σου δώσω πραγματικά την Ειρήνη Μου.

Έλα, κόρη, σ' ευλογώ που Μου επιτρέπεις να χρησιμοποιώ το χέρι σου, πόσο σε αγαπώ! Κόρη, είμαι ευχαριστημένος μαζί σου. Φώναζέ Με πάντα, χάιδευέ Με με την αγάπη σου, χαροποίησέ Με, ελάττωσε τους πόνους Μου, σβήσε την οργή Μου με την αγάπη σου. Λουλούδι, σου επιτρέπω να βρίσκεσαι στην Αυλή Μου, εξαιτίας της μηδαμινότητάς σου, μείνε, λοιπόν, ένα τίποτα. Σου δίνω την Ειρήνη Μου. Εμείς.

-Nαι, Κύριε.

-Η Παρουσία Μου είναι Αγία.


--------------------------------------------------------------------------------
1 Ο Θεός φαινόταν τόσο λυπημένος, σχεδόν δισταχτικός εάν θα πρέπει να τιμωρήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: